knip eruit, rotondes veiliger en fietspad bij witteweg alleen voor fietsers
Van "Verkeerscirculatieplan Aalsmeer"
Ga naar het project

Allereerst de knip uit de 196 bij de Mensinglaan. Deze veroorzaakt onnodig veel sluipverkeer in de Hortensialaan.
Tevens het "auto te gast" fietspad bij de witteweg alleen voor bestemmingsverkeer en fietsers toegankelijk maken [blokkeren voor auto's ten hoogte van Vaneman.]
ten derde, de rotondes veiliger maken. Nu is het fietsverkeer in 2 richtingen mogelijk, dit blijkt erg gevaarlijk. Dus fietsverkeer alleen tegen de klok in over de rotonde's sturen.
Tevens denk ik dat autoverkeer aan beide zijden van de busbaan plaats moet vinden, dus ophelialaan-zwarteweg opnieuw inrichten met aan beide zijden een autoweg, en een fietspad.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
gezien
